Required for hiring in Oman
1- Accountant
The ideal candidate will be responsible for performing accounting and administrative duties. You will support our business growth by processing invoices, transactions, expenses as well as updating our accounting database. This position will give you the opportunity to grow your accounting knowledge and experience.
Responsibilities
Process invoices and daily transactions and expenses
Perform administrative support functions
Update and maintain accounting database with data entry and reports
Handle monthly and quarterly reports
Handle day-to-day accounting duties including Accounts Receivable, Accounts Payable, and payroll
Handling VAT process from registration till filing of returns with Tax Authority.
Qualifications
Degree in Accounting or a related field of study
Experience working in Accounting
Strong written and verbal communication skills
Highly detail-oriented
2- Advisory & Appraisal Consultant
Job Description:
Provide reports based on studies using facts that determine best use analysis, concept designs and associated costs.
Provide market insight that includes research and detailed knowledge of the case study.
Valuing real estate assets.
Turn critical real estate issues into opportunities for growth.
Strategic planning and optimization based on facts generated by authentic bodies.
Provide real estate financial analytics and modelling.
To mitigate risks by providing reliable and consistent studies.
Exercising due diligence.
Business development, networking and growing the valuations and advisory business platform as certified & accredited appraisers and surveyors across the country.
Full ownership of advisory tasks according to below milestones:
Best & highest use analysis.
Project Concept Development.
Concept Feasibility & Financial Modelling.
Tendering the project to Architects & Contractors.
Job Requirements:
Financial background through experience or accredited courses.
Fluency in English.
Technology and Communication proficiencies.
Advantaged Skills:
Use of AutoCAD & Architectural programs like REVIT, 3D Max, Adobe suite software.
Experienced in Financial Modeling Methods for Real Estate Projects.
RICS accredited / associate.
مطلوب للتوظيف في عمان
1- محاسب
المرشح المثالي سيكون مسؤولاً عن أداء الواجبات المحاسبية والإدارية. ستدعم نمو أعمالنا من خلال معالجة الفواتير والمعاملات والمصروفات بالإضافة إلى تحديث قاعدة بيانات المحاسبة الخاصة بنا. سيعطيك هذا المنصب الفرصة لتنمية معرفتك وخبرتك المحاسبية.
المسؤوليات
معالجة الفواتير والمعاملات والمصروفات اليومية
أداء وظائف الدعم الإداري
تحديث وصيانة قاعدة البيانات المحاسبية مع إدخال البيانات والتقارير
التعامل مع التقارير الشهرية والفصلية
التعامل مع واجبات المحاسبة اليومية بما في ذلك حسابات القبض والحسابات الدائنة وكشوف المرتبات
التعامل مع عملية ضريبة القيمة المضافة من التسجيل حتى تقديم الإقرارات لدى مصلحة الضرائب.
مؤهلات
شهادة في المحاسبة أو مجال دراسي ذي صلة
خبرة في العمل في المحاسبة
مهارات اتصال قوية الكتابية والشفوية
يهتم بالتفاصيل للغاية
2- مستشار استشاري وتقويم
المسمى الوظيفي:
قدم تقارير تستند إلى دراسات باستخدام الحقائق التي تحدد تحليل الاستخدام الأفضل وتصميمات المفاهيم والتكاليف المرتبطة بها.
تقديم نظرة ثاقبة للسوق تتضمن البحث والمعرفة التفصيلية لدراسة الحالة.
تثمين الأصول العقارية.
تحويل القضايا العقارية الهامة إلى فرص للنمو.
التخطيط الاستراتيجي والتحسين بناءً على الحقائق التي تم إنشاؤها بواسطة هيئات موثوقة.
تقديم التحليلات المالية العقارية والنمذجة.
لتخفيف المخاطر من خلال توفير دراسات موثوقة ومتسقة.
ممارسة العناية الواجبة.
تطوير الأعمال والشبكات وتنمية التقييمات ومنصة الأعمال الاستشارية كمثمنين ومساحين معتمدين ومعتمدين في جميع أنحاء البلاد.
الملكية الكاملة للمهام الاستشارية وفقًا للمعالم التالية:
تحليل أفضل وأعلى استخدام.
تطوير مفهوم المشروع.
جدوى المفهوم والنمذجة المالية.
طرح المشروع على المهندسين المعماريين والمقاولين.
متطلبات العمل:
الخلفية المالية من خلال الخبرة أو الدورات المعتمدة.
الطلاقة في اللغة الإنجليزية.
كفاءات التكنولوجيا والاتصالات.
المهارات المتميزة:
استخدام برامج AutoCAD & Architectural مثل REVIT و 3D Max و Adobe Suite.
من ذوي الخبرة في أساليب النمذجة المالية للمشاريع العقارية.
RICS معتمد / مشارك.